چگونه در سامانه اطلاعات خریدم را ثبت کنم ؟

این پرسشی است که اکثر خریداران پکیج های گرافیک بانک آرتمیس از سیستم پشتیبانی سایت و یا واحد فنی شرکت می پرسند . به همین دلیل در این آموزش ، قصد داریم شما را بطور خلاصه و کاملاً ساده از نحوه ثبت مشخصات در سایت آشنا نماییم .

 

۱ – در صورتی که در سایت گرافیک بانک آرتمیس هنوز عضو نشده اید بر روی عضویت و در غیر اینصورت وارد حساب کاربری خود شوید .

راهنمای شماره 1

۲ – اگر مشخصات اولیه و مشخصات پستی شما در پروفایل تان ناقض باشد ، پس از ورود به سایت اخطاری مبنی بر تکمیل مشخصات در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد . جهت تکمیل مشخصات خود می توانید بر روی آن یکبار کلیک نمایید و یا به صفحه « ویرایش پروفایل » در حساب کاربری تان مراجعه کنید .

راهنمای شماره 2راهنمای شماره 3

۳ – پس از تکمیل مشخصات به صفحه « ثبت مشخصات خریداران » رفته و پس از بررسی از صحت اطلاعات درج شده بر روی گزینه ثبت و درخواست فعال سازی اشتراک کلیک کنید . در صورتی که مراحل فوق بصورت صحیح اجرا شود ، یک پیامک « تایید دریافت درخواست » برای شما ارسال خواهد شد .

راهنمای شماره 4

حتماً از صحت اطلاعات وارد شده با مشخصات موجود در هنگام خرید اطمینان حاصل نمایید زیرا در صورتی که مشخصات شما پس از بررسی با اطلاعات ما در سامانه مطابقت نداشته و یا موجود نباشد ، درخواست شما لغو می گردد و دیگر امکان درخواست مجدد نخواهید داشت .

۴ – پس از بررسی درخواست ، نتیجه آن از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد . در صورت تایید ، اطلاعات خرید شما در صفحه « لیست محصولات خریداری » نمایش داده خواهد شد .

راهنمای شماره 4

توجه : در صورت هر گونه مغایرت در مشخصات و یا اطلاعات خریدتان ، لطفاً با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید .

keyboard_arrow_right